dimarts, 11 de gener del 2011

Tocar de peus a terra

Toquem de peus a terra: ahir vaig llegir en un post del blog undietarilondinenc de l’amic Jordi Ramírez que a Londres tanquen biblioteques de barri per qüestions econòmiques. Ara fa un moment m’han trucat de la biblioteca Cardona Torrandell de Vilanova i m’han dit si els puc fer arribar un exemplar del meu darrer llibre, Dona i art o la dansa de Lilâ. Em sembla que la situació de la cultura en aquest moment és ben clara, tot i que sempre ho ha estat: no hi pot haver cultura sense excedents econòmics. I els artistes, llevat d'unes poques excepcions, ja se sap que treballem per amor a l’art.

1 comentari:

  1. Encara que sembli groller, la paraula cultura porta un component que ja la predetermina: tots s'han endut el pa sencer i millor, però els artistes, i encara més els escriptors, saben que els toca el cul del sac, on només trobaran les engrunes, segons la dita de tota la vida.

    ResponElimina